fbpx

Nabór do naszego zespołu!

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Doskonałe środowisko do zdobycia wiedzy i umiejętności połączone z dużymi możliwościami rozwoju.

Dołącz do nas jako młodszy specjalista ds. obsługi klienta i stań się częścią zespołu, który tworzy unikalną w Polsce społeczność przedsiębiorców.

Na czym będzie polegała Twoja praca?

Poszukujemy osoby, która będzie łącznikiem pomiędzy klientami a naszym zespołem. Twoim zadaniem będzie wsparcie i obsługa zapytań i problemów klientów w zakresie dostępu do naszej społeczności i naszych produktów. Zależy nam na szybkim rozwiązywaniu ewentualnych problemów z dokładnością i starannością.

Najlepsi specjaliści w zakresie obsługi klienta uwielbiają pomagać klientom. Są cierpliwi, empatyczni i lubią dobrą komunikację. Uwielbiają rozmawiać. Specjalista ds. obsługi klienta z łatwość potrafi wczuć się w potrzeby i odczucia swojego rozmówcy i pomóc mu kiedy jest taka potrzeba.

Opinie klientów są bezcenne. Twoja praca ma ogromny wpływ na to jak nasz projekt będzie postrzegany. Liczymy na Ciebie!

Rozwiązywanie problemów to bardzo ważne zadanie i cenna umiejętność. Jeśli brak Ci informacji lub sytuacja jest niejasna – liczymy, że będziesz szukać informacji, pytać i robić to bardzo asertywnie. Działasz w najlepszym interesie naszych klientów.

  • Obsługa zamówień oraz zapytań zgłaszanych przez klientów (email, FB Messenger, telefon)
  • Obsługa zamówień w naszej platformie (bez obaw – nauczymy Cię)
  • Wystawianie faktur sprzedaży, faktur korygujących oraz not korygujących
  • Obsługa kontraktów poprzez wprowadzanie nowych klientów do systemu
  • Ścisła współpraca z Działem Sprzedaży w sprawach dotyczących obsługi klienta
  • Obsługa dużej ilości zgłoszeń od klientów (maili, wiadomości Messager oraz telefonów)
  • Identyfikowanie i ocena potrzeb klientów – aby zapewnić im poczucie satysfakcji
  • Budować stabilną relację i zaufanie z klientami poprzez otwartą i interaktywną komunikację
  • Dostarczyć poprawne, istotne i wyczerpujące informacje korzystając z naszych zasobów, narzędzi i metod
  • Realizować założone cele odpowiedzi i zapytań klientów
  • Obsługiwać skargi klientów, dostarczać właściwych rozwiązań i reagować na zgłaszane problemy
  • Utrzymywać poprawną komunikację w trakcie zgłoszenia problemu i po jego realizacji – tak aby zapewnić najwyższy poziom satysfakcji klientów
  • Utrwalać/zapisywać zgłoszenia klientów i udzielane odpowiedzi tak aby zapewnić całemu zespołowi wgląd w sytuację oraz umożliwić wprowadzenie poprawek i ulepszeń
  • Realizować procedury dotyczące komunikacji, wytyczne i politykę firmy
  • Dołożyć wszelkich starań, aby usatysfakcjonować klientów i sprawić by zakochali się w obsłudze klienta i polecali naszą firmę jako nr 1 w Polsce!  

Wymagania:

Wysoka empatia, szczera troska o drugiego człowieka, chęć pomocy
Wysoko rozwinięta umiejętność organizacji pracy własnej
Liczymy na samodzielność i asertywność
Entuzjastyczne nastawienie do nowych wyzwań
Komputer z dostępem do internetu
Dostępność 40 godzin tygodniowo – dokładny rozkład pracy do uzgodnienia.
Szukamy ludzi dokładnych, sumiennych, którzy biorą odpowiedzialność za swoje zadania

Oferujemy:

Praca z domu – w dowolnie ułożonym grafiku
Stabilne warunki pracy (po 3-miesięcznym okresie próbnym)
Nowoczesne narzędzia pracy
Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczeń
Pracę w przyjacielskiej atmosferze, gdzie troszczymy się o siebie nawzajem
Szansę wpływania na rozwój firmy, produktów i marki
Okazję tworzenia unikalnej na polskim rynku społeczności
Benefity pozapłacowe (dostęp do wiedzy ekspertów za darmo)

Jeśli przeczytałaś/eś to i uważasz, że to Ciebie szukamy napisz kilka słów o sobie i powiedz nam dlaczego jesteś idealnym kandydatem na to stanowisko.

Proszę wyślij krótki tekst (pół strony A4), w którym odpowiesz na poniższe pytania (odpowiedź wyślij na adres: [email protected]):

  1. Jakie jest Twoje doświadczenie zawodowe
  2. Dlaczego chcesz u nas pracować
  3. Jakie są Twoje mocne i słabe strony
  4. Napisz w jakiej formie chcesz być zatrudniony (umowa o pracę, B2B – i inne?)
  5. Jakie są Twoje oczekiwania finansowe – szukamy kogoś kto będzie pracował dla nas 8 godzin dziennie